§1. Parterne
Salgs- og leveringsbetingelsernes formål er at regulere parternes indbyrdes rettigheder og forpligtelser. Betingelserne omfatter derfor samtlige parter og har i forholdet mellem parterne forrang for mundtlige aftaler.
§2. Aftalegrundlag
Salgs- og leveringsbetingelserne gælder for aftaler mellem Slott-Electric og kunden. Betingelserne omfatter salg af serviceydelser omhandlende elektriske installationer.
Afvigelser fra aftalen skal ske skriftligt for at være gyldige – ellers har disse betingelser forrang. Det fremgår af det specifikke aftaledokument, som kunden underskriver ved indgåelse af aftale, hvad der specifikt er indgået aftale omkring.
§3. Tilbud og ordrebekræftelse
Kunden kan forud for ordrebekræftelsen afvise tilbuddet givet af Slott-Electric. Såfremt kunden har modtaget ordrebekræftelsen med de aftalte individuelle vilkår er aftalen gældende. Afviger ordrebekræftelsen fra de aftalte vilkår skal kunden indenfor 8 dage informere omkring dette.
§4. Levering
Levering sker jævnfør specifik aftale omkring leveringstidspunktet og installationstidspunkt. Installationstidspunktet gives med forbehold for eventuelle forsinkelser som følge af forhold, der ligger uden for Slott-Electric’s kontrol. Slott-Electric fastlægger på baggrund af en vurdering af arbejdets omfang et leveringstidspunkt for de aftalte ydelser. Leveringstidspunktet fastlægges i videst muligt omfang efter kundens ønsker.
§5. Bestemmelser for installation af ladeløsninger
For vilkår og betingelser omkring ladeløsninger henvises til følgende link.
§6. Vilkår for serviceaftale
Serviceaftaler omfatter drift og vedligeholdelse af elektriske installationer. Hvad der specifikt skal udføres aftales i særskilt dokument skriftligt, og serviceaftalens pris defineres ligeledes heri.
§7. Behandling af personoplysninger
De personoplysninger, som Slott-Electric behandler, består af almindelige personoplysninger, herunder navnet på kundens repræsentant, titel og repræsentantens e-mailadresse og telefonnummer hos kunden samt eventuelt CVR nummer.
§8. Tekniske ændringer og forstyrrelser
Slott-Electric kan til enhver tid uden varsel foretage tekniske ændringer i forbindelse med serviceydelser og tjenester ud fra et identificeret behov. Dette kan betyde at nedetid af elektricitet i kortere perioder kan være nødvendigt. Det tilstræbes i videst muligt omfang at varsle de berørte parter i rimelig tid, og at gøre elektriciteten tilgængelig igen hurtigst muligt for kunden/parterne.
§9. Ansvarsbegrænsning
Slott-Electric kan ikke drages til ansvar for fejl og mangler, forsinkelse eller manglende opfyldelse af aftalen som har med tredjemand at gøre. Leveringsumulighed eller skader, der kan henføres til, at de tekniske forudsætninger ikke er til stede, kan Slott-Electric ligeledes ikke drages til ansvar for.
- Slott-Electric er ikke ansvarlig for produkter der ikke er købt gennem Slott-Electric selv.
- Slott-Electric er ikke ansvarlig for tab, fejl, nedbrud mm. der kan føres tilbage til tredjemand.
Herunder netudbydere og eludbydere. - Slott-Electric er ikke ansvarlig for brugerfejl.
- Slott-Electric er ikke ansvarlig for følgeskader, indirekte tab, driftstab, avancetab, tab af omsætning eller produktion, tab af data, tab der kan henføres til manglende eller begrænset adgang til at anvende tjenesten, uanset om sådanne tab fremstår som direkte eller indirekte tab.
- Slott-Electric kan ikke drages til ansvar for nedetid i forbindelse med udførelse af serviceydelser jf. §9.
§10. Ændringer
Slott-Electric forbeholder sig retten til at ændre priser, herunder abonnementspriser og timepriser.
Ændringer der er af væsentlig karakter af vilkår og priser til ugunst for kunden varsles forud herfor. Kunden bliver varslet minimum 1 måned før ændringerne via e-mail.
Som kunde kan du i forbindelse med væsentlige ændringer, som beskrevet ovenfor, opsige aftalen med et varsel på mindst 14 dage til tidspunktet for ikrafttrædelse af ændringerne. Herefter gælder de normale opsigelsesvilkår.
Ændringer som er til fordel for kunden kan ændres uden varsel. Dog ændres gebyrer uden varsel. Alle ændringer kan ses på hjemmesiden: www.slott-electric.dk.
§11. Kundeservice/døgnvagt
Standard kundeservice kan kontaktes på telefon alle hverdage mellem 08-16. E-mails til kundeservice kan sendes i alle tidsrum og slott-electric bestræber sig på at svare indenfor 24 timer. Skriftlige henvendelser via brev skal sendes til slott-electric’s adresse. Kundeservice kan ligeledes kontaktes, hvis kunden ønsker at klage.
Udvidet kundeservice indeholder kontakt alle ugens dage mellem 07-22.
Døgnvagt kan kontaktes telefonisk 24 timer i døgnet på tlf. nr. 73 111 300